reklama

Fico znárodňuje Loto...a keby len to.

Pán premiér pripustil znárodnenie dôchodkov v II. pilieri a keď sa už rozbehol tak neváha pokračovať všetkými hazardnými hrami, súťažami a vlastne čímkoľvek, kde sú voľné peniaze. a to všetko stihne v roku 2009 a 2010 aby sa opäť podarilo vytvoriť ešte sociálnejší rozpočet. Na rok 2010 si pravdepodobne naplánoval prijem niekoľko ďalších XY miliárd zo znárodňovania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Aspoň ja mám z toho taký pocit.

Pán premiér má pravdepodobne extrémne vytvorené sociálne cítenie a zvrátenú logiku. Pretože keď som prvýkrát čítal o možnosti znárodnenia II. piliera tak sa mi rozum zastavil a začali mi vypadávať z toho vlasy. Už teraz mám kúty, ale keď to pôjde takto ďalej tak na Helloween bude stačiť keď si dám na hlavu čierne uši a budem vyzerať ako Mickey Mouse.

Mám 25 rokov, som čerstvý absolvent VŠ a nedávno začal pracovať. Po nástupe do práce som bol maximálne nadšený druhým pilierom, nakoľko v ňom som ja sám strojcom svojej budúcnosti. A môj dôchodok nikdy nebude závisieť od ekonomiky SR, nikdy nebude závisieť od momentálnej vlády (pretože tá nová sa vždy prvá 2 roky vždy len sťažuje na tú predchádzajúcu), nikdy nebude závisieť od toho či ide vláda doprava či doľava, alebo sa ani nevie zorientovať a pláva tam kam vietor fúkne.

Ja nechcem byť ten kto za 40 rokov v prvom pilieri bude posielať obdobe pani Tomanovej (ktorá sa bude možno podobať na nejakého iného ufónca) aby mi vianočný príspevok poslala už pred Vianocami aby som si mohol kúpiť toho kapra, a nedať si zas šproty v oleji, lebo Vianočný príspevok 12,39 eur dostanem až marci (alebo radšej rovno na 1.apríla).
Dnešný dôchodcovia sú enormne odkázaný od rozšafnosti vlády, chuti a schopnosti obyvateľstva v produkčnom veku pracovať, ktorých počet bude stále len klesať. Demografiu nemožno ignorovať - to vie asi len jedna pani.

Netvrdím, že II. pilier je dokonalý, no zaslúži si šancu. Nie je to vec, ktorá sa vyplatí o rok, o 5 rokov ale vyplatí sa dlhodobo. Jedna finančná kríza nepotrvá kým pôjdeme všetci do dôchodku. (A názov kríza je tiež zavádzajúci pretože ak jeden stráca druhý musí získať. Ak jeden akcie predáva druhý ich musí kupovať). Finančný trh je stále najstabilnejšia inštitúcia na trhu. Je omnoho stabilnejší ako ktorákoľvek vláda a niekoľko násobne ako ta naša.( a to nehovorím len o súčasnej). Trh má neuveriteľnú schopnosť regenerácie.

Preto sa budem zubami nechtami držať v druhom pilieri, pretože niekoľkonásobne viac verím finančnému trhu ako pajácom ktorý sú a budú premiérmi a ministrami v našom krásnom Slovensku.


Ján "Mickey Mouse" Modnár

Ján Modnár

Ján Modnár

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Možno raz vyriešim aj nesmrteľnosť chrústa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu